Z WYPOWIEDZI ROBOTNIKÓW

O   posiadaniu zniekształconego obrazu podwładnych przez przełożo­nych świadczą też badania nad percepcją propagandy zakładowej przez dyrektorów i robotników przeprowadzone pod kierunkiem W. Wosiń- skiej . Okazało się, że obraz efektywności propagandy zakładowej był skrajnie odmienny w tych gru­pach. Dyrektorzy mieli całkowicie błędne przekonania co do tego, jak robotnicy spostrzegają propagandę zakładową. Twierdzili np., że robot­nicy interesują się propagandą, czytają hasła, dyskutują na ich temat itp. Z wypowiedzi robotników zaś wynikało jednoznacznie, że zupełnie nie obchodzą ich działania propagandowe, toteż nie’czytają haseł czy gaze­tek i uważają, że jest to marnotrawstwo papieru; nie słuchają też audy­cji nadawanych przez radiowęzeł, wyłączając go.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)