W WIĘKSZOŚCI SYTUACJI

Kierownicy zatem w większości sytuacji nie uświadamiali sobie roz­miarów rozbieżności oczekiwań podwładnych i przełożonych dotyczących swojej osoby. Z psychologicznego punktu widzenia fakt ten dobrze — jak się wydaje — wyjaśnia teoria dysonansu poznawczego L. F e s t i n- gera (1957). Gdyby kierownicy trafnie oceniali drastyczną czasem sprzeczność oczekiwań pochodzących „z dołu” i „z góry”, to nie mogąc ich pogodzić (skoro są drastycznie sprzeczne), musieliby popadać w silne stresy i w konsekwencji nieracjonalnie zachowywać się. Próba sprecyzowania różnic między oczekiwaniami podwładnych wo­bec kierowników oraz oczekiwaniami przełożonych wobec kierowników a spostrzeganiem ich przez samych kierowników doprowadziła do stwierdzenia, że kierownicy lepiej znali oczekiwania swoich zwierzchni­ków aniżeli podwładnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)