TRAFNE PRZEWIDYWANIA

Trafne przewidywanie zachowań pracowników zależy zatem nie tylko od znajomości ich postaw wobec sprawy, jakiej te zachowania dotyczą, ale też od znajomości ich postaw wobec innych związanych z nią obiek­tów. Istotnym źródłem błędów w przewidywaniu zachowania na podsta­wie diagnozy postaw może być także niesłuszne założenie, że w danej postawie zawiera się wyraźnie skrystalizowany program działania. Czę­sto postawa nie ma komponentu behawioralnego lub też stopień jego krystalizacji jest niski czy też ma on wyraźnie warunkowy charakter. Pytania ankietera powodują, że jednostka formułuje ad hoc jakiś pro­gram działania, jednakże takie zamiary, sformułowane dopiero w czasie badań, rzadko doprowdzają do odpowiedniego zachowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)