PRZEKONANIE LUDZI

Jeśli np. ludzie są przekonani, że oddziaływania propagandowe przedsta­wiają im fałszywy obraz rzeczywistości, to pierwotnie słabo pozytywne postawy zamiast stać się bardziej pozytywne, mogą przybrać znak ujem­ny. Do takich efektów doprowadzała często stosowana w latach sie­demdziesiątych „propaganda sukcesu” mająca na celu pobudzanie po­zytywnych ustosunkowań i motywacji do pracy poprzez przedstawia­nie ludziom niezgodnych z rzeczywistością wskaźników wydajnościogromnych sukcesów produkcyjnych, a ukrywająca błędy oraz trudne do rozwiązania problemy w zakładach pracy. Zarówno w przypadku nie zamierzonych, jak i celowo zorganizowa­nych, zamierzonych sposobów wpływania na postawy ich zmiana mpże dokonywać się w dwojaki sposób.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)