ODDZIAŁYWANIA NA POSTAWY

Oddziaływania na postawy w zakładzie pracy (np. oddziaływania propagandowe) są wybiórcze, skierowane na niektóre tylko komponenty postawy. Zabiegi takie powinny mieć na celu rozwój wszystkich trzech elementów postawy; zarowno poszerzanie wiedzy pracowników, pobu- zame ich uczuć i emocji, jak i formułowanie programów działania w pracy (szczegołowe informacje o kształtowaniu postaw — por. roz­dział III) Informacje o złożoności postawy są również przydatne dla za- iegow skierowanych na zmianę postaw. Brak tych informacji może być przyczyną np. niewłaściwej argumentacji mającej na celu zmianę posta­wy. Można np. długo racjonalnymi argumentami przekonywać pracow­nika o zaletach jego pracy, a tymczasem pracownik mający czysto emo­cjonalną postawę wobec pracy stwierdzi, że „i tak jej nie cierpi”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)