EMOCJE I OCENY

Na ich ostateczny kształt wpływają zarówno emocjonalno-oceniające ustosunkowania pra­cownika, jak i inne wewnętrzne oraz sytuacyjne czynniki. Na przykład pracownik może formułować niezbyt pozytywne oceny i żywić nieprzy­chylne uczucia wobec swojej pracy, ale surowo egzekwowane w za­kładzie pracy nakazy „dobrej pracy” oraz trudna sytuacja na rynku pracy lub też wewnętrzna, dojrzała motywacja mogą powodować, że jego zamiary działania w pracy będą pozytywne. Gdyby więc diagnozę postaw pracowników oprzeć na informacjach dotyczących tylko ich ocen i emocji lub tylko zamiarów działania, to obraz tych postaw byłby niepełny lub zgoła nieprawdziwy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)