CZYNNIKI METODOLOGICZNE

O postawach pracowników można wnioskować na podstawie obser­wacji ich wypowiedzi, reakcji emocjonalnych i konkretnych działań. Ta metoda zbierania informacji o postawach dostępna jest dla każdego potocznego obserwatora, jakim może być np. podwładny lub przełożony. Psycholog czy socjolog dokonuje rzetelniejszego pomiaru postaw, naj­częściej za pomocą specjalnie skonstruowanych narzędzi — skal i’kwe­stionariuszy ankiet lub wywiadów. Poniższe uwagi sygnalizują jedynie pewne metodologiczne problemy związane z pomiarem postaw oraz za­chowań. Skierowane są one przede wszystkim do fachowo przygotowa­nych badaczy, tj. psychologów i socjologów w zakładzie pracy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Witaj na mojej stronie poświęconej modzie i urodzie. Znajdziesz tutaj wiele wiele wpisów dotyczących doboru stylizacji i i odpowiednich dodatków do nich. Co jakiś czas będą pojawiały się także wpisy urodowe. Jeśli podoba Ci się forma mojego bloga to zapraszam do komentowania 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)